Τι μπορώ να κάνω για να αυξήσω τον μεταβολισμό μου;  Μία απορία που ταλαιπωρεί τους περισσότερους .

Εδώ θα δούμε μερικά tips που θα μας βοηθήσουν να αυξήσουμε τον μεταβολισμό και επομένως την απώλεια βάρους.

  • Αεροβική άσκηση

Περπάτημα με γρήγορο βήμα, jogging, χορός, ποδηλασία, κολύμπι κ.τ.λ. Μπορεί να μην αυξάνουν την μυϊκή μάζα, αλλά διατηρούν αυξημένο τον μεταβολισμό.

  • Ασκήσεις με βάρη

Μετά τις ασκήσεις για αύξηση της μυϊκής μάζας, οι μύες είναι ενεργοποιημένοι σε όλο το σώμα κι έτσι επιτυγχάνεται περαιτέρω απώλεια θερμίδων.

  • Όσο περισσότερο δραστήριοι είμαστε μέσα στην ημέρα τόσο το καλύτερο για τον μεταβολισμό μας.
  • Κατανάλωση υγρών

Ο οργανισμός χρειάζεται νερό για να κάνει καύσεις.

  • Πείτε όχι στις αυστηρές δίαιτες

Η επίσκεψη σε έναν ειδικό διατροφολόγο είναι η καλύτερη επιλογή που μπορούμε να κάνουμε.

  • Μικρά και συχνά γεύματα

Στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής είναι καλό τα γεύματα μας να είναι κάθε 3-4 ώρες σε μικρές ποσότητες.

  • Πικάντικα φαγητά

Η καψαϊκίνη δρα θετικά στην αύξηση του μεταβολισμού.

  • Συμπληρώματα διατροφής

Εξειδικευμένα συμπληρώματα διατροφής βοηθούν με φυσικό τρόπο τις καύσεις του μεταβολισμού και την απώλεια βάρους.

  • Σκέτος καφές

Ο σκέτος καφές μπορεί να αυξήσει λίγο και παροδικά τον μεταβολισμό.

  • Πράσινο τσάι

Ο συνδυασμός καφεΐνης και κατεχινών μπορεί  να ωθήσει το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες.