Το παιδί περνάει στο σχολείο τις περισσότερες ώρες της ημέρας και πρέπει να παραμένει συγκεντρωμένο και αποδοτικό. Αυτό μπορούμε να το ενισχύσουμε με ένα σωστό κολατσιό φτιαγμένο από τα χέρια της μαμάς!

Πολλές φορές γίνεται δύσκολο για τις μαμάδες να βρουν τι θα βάλουν στο παιδί τους την επόμενη μέρα, κι έτσι καταφεύγουν στο κυλικείο του σχολείου. Με αυτή την λύση όμως το παιδί θα φάει κάτι μη υγιεινό.

Γι’ αυτό σας δίνουμε κάποιες ιδέες εύκολες και υγιεινές για το κολατσιό στο σχολείο.

  • Φρούτα και λαχανικά κομμένα σε στικς

Ένα σνακ πλούσιο σε βιταμίνες που θα δώσει στο παιδί την συγκέντρωση που χρειάζεται για τις επόμενες ώρες του μαθήματος.

  • Σπιτικά μπισκότα/κέικ

Κάτι που αρέσει σε όλα τα παιδιά! Εκτός από τα κλασσικά κέικ μπορείτε να δοκιμάσετε με βρώμη, φρούτα ή ξηρούς καρπούς. Κι αν θέλετε την εκδοχή του αλμυρού μπορείτε να προσθέσετε διάφορα είδη τυριών ή λαχανικών.

  • Γιαούρτι με δημητριακά

Υγιεινό σνακ πλούσιο σε βιταμίνες και ασβέστιο, κάτι που αρέσει στα περισσότερα παιδιά.

  • Ελιόψωμο/τυρόψωμο

Κολατσιό για δύο μέρες! Βρείτε λίγο χρόνο να κάνετε μικρά ψωμάκια με την γέμιση που του αρέσει.

  • Μπάρες δημητριακών

Χειροποίητες ή αγορασμένες και στις δύο επιλογές θα πάρει τα συστατικά που χρειάζεται για να του δώσει ενέργεια για τις υπόλοιπες ώρες του μαθήματος.

Μην ξεχνάμε ένα καλό πρωϊνό στο σπίτι με ένα ποτήρι γάλα ή χυμό πορτοκάλι για να ξεκινήσει με ενέργεια την μέρα του!