Ήρθε ο Σεπτέμβρης, τα σχολεία ξεκίνησαν, έφυγε ο Αύγουστος, οι διακοπές τελείωσαν. Τι ωραία που ήταν στις διακοπές! Θάλασσα, ήλιος, φαγητό, αλκοόλ.

Επιστρέψαμε και θελήσαμε να βάλουμε εκείνο το τζιν που μας αρέσει αλλά δεν τα καταφέρνουμε. Εκείνο το κουμπί δεν κουμπώνει. Ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στις υγιεινές διατροφικές μας συνήθειες, να βάλουμε πάλι τον μεταβολισμό μας να δουλέψει και να κάνουμε μία αποτοξίνωση.

Στη συνέχεια θα δούμε κάποια tips που θα μας βοηθήσουν στην αποτοξίνωση και στην αύξηση του μεταβολισμού.

  1. Τα γεύματα της ημέρας

Εκτός από τα κύρια γεύματα ( πρωϊνό, μεσημεριανό, βραδυνό ) δεν ξεχνάμε τα ενδιάμεσα δεκατιανό και απογευματινό. Το πρωϊνό μας προτιμάμε να είναι γάλα ή γιαούρτι μαζί με φρούτα ή δημητριακά , για να μας δώσει την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Τα ενδιάμεσα σνακ επιλέγουμε να είναι φρούτα ή μπάρες δημητριακών

  1. Λαχανικά

Στις διακοπές ίσως να μας λείψανε τα λαχανικά από το τραπέζι. Προσθέστε όσο πιο πολλά λαχανικά μπορείτε στη καθημερινή σας διατροφή.

  1. Νερό

Η κατανάλωση 500ml νερού την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό κατά 30%.

  1. Μειώστε ζάχαρη και αλκοόλ

Αποφύγετε σοκολάτες και παγωτά. Αντικαταστήστε την ζάχαρη με φυσικά γλυκαντικά ( πχ στέβια ). Στις διακοπές η κατανάλωση αλκοόλ είναι αυξημένη, μπορείτε να το μειώσετε σε 2-3 ποτά την εβδομάδα με την καλύτερη επιλογή σε κόκκινο ή λευκό κρασί.